Senaste inlägg

2024-11-01

Noresca lanserar Noresca Dunning – En smidig lösning för effektivare påminnelsehantering

På Noresca är vi glada att presentera vår senaste app för NetSuite – Noresca Dunning. Med denna effektiva lösning hjälper vi företag att optimera sin hantering av kundfordringar och påminnelser på ett smidigt och flexibelt sätt. Vi förstår att behov och krav kan variera beroende företag/land, och därför har vi utvecklat Noresca Dunning med maximal anpassningsbarhet och effektivitet.

Flexibel och anpassningsbar funktionalitet
Noresca Dunning är skapad för att kunna hantera påminnelsehantering för företag med flera dotterbolag. Användarna kan enkelt ställa in dunning-nivåer och intervaller specifikt för varje dotterbolag, vilket skapar en anpassad lösning för varje region. Genom att stödja specialdesignade e-postmallar för varje påminnelseintervall och nivå kan företaget skapa personliga och träffsäkra meddelanden till sina kunder. Det går dessutom att konfigurera olika avsändare och mottagare för e-posten samt att skräddarsy PDF-kopior av fakturor med ytterligare text, för att säkerställa tydlighet och kundanpassad kommunikation.

Håll koll på obetalda fakturor och effektivisera kundkommunikation
För att ge kunderna en tydlig bild av sina utestående saldon kan Noresca Dunning även inkludera kundutdrag i påminnelseutskicken. En extra användbar funktion är möjligheten att sätta stopp för påminnelser både på faktura- och kundnivå. Företag kan därigenom undvika att oönskade påminnelser skickas och säkerställa en smidigare kundupplevelse.
För att ytterligare underlätta uppföljningen innehåller Noresca Dunning detaljerad rapportering på öppna fakturor, vilket ger företaget ett överskådligt verktyg för att analysera och förbättra sin påminnelsehantering.

Enkel och effektiv implementering
Noresca Dunning är enkel och snabb att installera och konfigurera. Kunden kan sedan justera konfigurationen själva vid behov i samband med att organisationen förändras.

Ett pålitligt verktyg för nutid och framtid
För att möta föränderliga krav och tekniska uppdateringar kommer Noresca Dunning att underhållas och uppdateras vid behov. Detta inkluderar justeringar på grund av uppgraderingar, korrigering av eventuella fel, förändringar hos tredjepartsleverantörer och liknande. Detta sköter givetvis Noresca utan kostnad för kund.

“Vi på Noresca strävar efter att skapa lösningar som förenklar och effektiviserar vardagen för våra kunder. Noresca Dunning är ett verktyg som vi är stolta över och som verkligen fyller ett viktigt behov när det gäller påminnelsehantering,” säger Naama Lundgren, partner på Noresca och en del av teamet bakom Noresca Dunning.

 

Med Noresca Dunning får ditt företag ett pålitligt, användarvänligt och kraftfullt verktyg som förenklar hanteringen av kundfordringar och säkerställer en bättre kundupplevelse.
Välkommen att kontakta oss för att lära dig mer om hur Noresca Dunning kan hjälpa ditt företag!